حکمت نیوز 

دکتر بهرام عین‌اللهی در جمع روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: این روزهایی که در محرم همه دل‌ها به یاد آقا اباعبدالله است ما هم دست به دامان آقا می‌شویم و از ایشان می‌خواهیم به ملت مسلمان ما مدد کنند تا در همه کارها بویژه مدیریت کرونا موفق شویم. جا دارد از همه عزیزان روسای دانشگاه‌ها و معاونین وزارتخانه و کسانی که پیش از من هم زحمت کشیدند تشکر کنیم. ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفتیم که در تاریخ کشورها بی‌نظیر است و معضلی جهانی است.

وی با تشکر از کادر درمان افزود: آنها حماسه آفریدند و شهدای زیادی از این قشر عزیز برای حفاظت از سلامت مردم داشتیم‌. ما در شروع هفته دولت نیز باید یاد شهید رجایی و شهید باهنر را نیز گرامی بداریم‌.

وی در ادامه تاکید کرد: همانطور که ریاست جمهوری مرتبا اعلام کردند و با تاکید مقام معظم رهبری اولویت اول وزارت بهداشت مدیریت و اداره بیماری کرونا است. ما امروزه با آمارهای بدی مواجه هستیم و خیلی از خانوارها عزادار هستند. در رابطه با درمان کرونا باید همه امکانات استانی به کار گرفته شود و هیچ بیمار کرونایی نباید بدون درمان از بیمارستان خارج شود. باید تمام امکانات برای درمان عزیزان بسیج شود.

برچسب ها :کرونا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد