حکمت نیوز 

سجاد پورجهانی   درباره لیگ برتر ووشوی مردان و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد توضیح داد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و خدا را شکر ما در تیم دانشگاه بردهای منظمی داشتیم و نهایتا با اختلاف قهرمان شدیم.

او افزود: تیم خوبی داشتیم و همه نفرات تیم با انگیزه بالا کار کردند تا برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را با کمک کادرفنی و حمایت مسئولان خوب دانشگاه، به دست آوریم.

پورجهانی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد همه ملی‌پوشان در تیم دانشگاه بودند و این موضوع کار را راحت می‌کرد؟ توضیح داد: به نظرم اینطور نبود و ملی‌پوشان در تیم‌ها مختلفی چون پاس ناجا و پارس جنوبی و دانشگاه آزاد پخش هستند، اما ما یک ماه و نیم تا دو ماه اردوی خوب داشتیم. با انسجام خوب تمرین کردیم و نتیجه گرفتیم.

او تاکید کرد: ما زیر نظر مربیان تیم ملی کار می‌کردیم و خوشبختانه از همان ابتدای مسابقات نتایج خوبی گرفتیم. از ابتدا مصمم بودیم که سومین قهرمانی را تجربه کنیم. خوشحالیم که با عملکردی خوب و اختلاف نتیجه گرفتیم.

پورجهانی درباره برنامه‌های خود در آینده نیز گفت: من در مسابقات WWF دوم شدم و دور دوم این مسابقات هم در کیش است که احتمالا دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد. بعد از مسابقات لیگ با استراحت کوچک تمرین میکنیم تا در آن مسابقات موفق باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد