حکمت نیوز 

علیرضا طلوع کیان   درباره دلایل جدایی‌اش از تیم والیبال پیکان تهران گفت: نظر مدیران باشگاه پیکان این بود که تیم برای نیم فصل دوم مسابقات به گونه‌ای تقویت شود که به فینال رقابت‌ها راه یابد. این هدف از نظر من مقدور نبود چرا که ستاره‌ها با تیم‌های خود قرارداد داشتند و مبلغ پرداختی‌های آنها نیز تکمیل بود. شرایط جذب برای سایر ستاره‌های آزاد هم وجود نداشت.

وی ادامه داد: برای رسیدن به فینال نیاز به ابزار یعنی بازیکن داریم. پس از سنجش شرایط اعلام کردم که چنین هدفی قابل دسترسی نمی‌باشد و من نیز برای رسیدن به فینال قولی نمی‌دهم.

طلوع کیان در پاسخ به این سوال که مگر شرایط مالی برای تقویت تیم وجود داشت یا خیر گفت: باشگاه پیکان از نظر مالی مشکلی ندارد. مشکلات برای ابتدای فصل بود ولی با حضور مدیران جدید دیگر مشکلات مالی برای این تیم وجود ندارد. اما جذب بازیکن در نیم فصل دوم کار سختی است اگر در ابتدای فصل بود می‌توانستیم این کار را انجام دهیم ولی در نیم فصل شرایط متفاوت است و به این ترتیب توافق حاصل نشد و من از تیم پیکان جدا شدم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان درباره حضورش در این تیم نیز گفت: پس از جدایی از تیم والیبال پیکان مدیرعامل خاتم اردکان با من تماس گرفت و طی صحبت‌هایی در نهایت پذیرفتم که در خاتم حضور داشته باشم. در حال حاضر نیز در اردکان حضور و مشغول به کار هستم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

طلوع کیان درباره اهداف و برنامه‌هایش در تیم خاتم اردکان گفت: خاتم جزو تیم‌های با تجربه‌ای است که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را نیز دارد. در حال حاضر جایگاهش باید بالاتر از رده دوازدهمی جدول باشد. مشکلات و بحران‌هایی در این تیم وجود داشت مسائلی که تیم را درگیر کرد و من در جریان آنها هستم صحبت‌های با مدیران تیم داشته‌ایم. تمایل داریم که تیم عملکرد بهتری در ادامه داشته باشد و مردم دلگرم به این تیم شوند.

وی تاکید کرد: خاتم در حال حاضر سه برد در جدول رده بندی دارد که باید تعداد این بردها در ادامه بیشتر شود. قطعاً با همدلی و همکاری بیشتر این اتفاق رخ خواهد داد. خاتم اردکان مجموعه خوبی دارد افرادی که کار بلد هستند و تلاش خود را می‌کنند. من نیز به عنوان فردی کوچک در این مجموعه تلاش می‌کنم تا گامی در این شهر برداریم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان درباره تقویت این تیم در نیم فصل دوم مسابقات گفت: در حال بررسی بازیکنان هستیم تا تیم را تقویت کنیم. پرداختی بازیکنان انجام شده مشکلی از این بابت وجود ندارد امیدوارم در ادامه بتوانیم در جدول ارتقا و عملکردمان را بهبود بخشیم. در حال بررسی هستیم تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده باید ببینیم درکدام پستی به چه بازیکنی نیاز داریم و اصلاً بازیکنان آزاد وجود دارد یا خیر. فعلاً همه را رصد می‌کنیم تا برای ارتقاء تیم اگر نیاز باشد بازیکنانی را جایگزین کنیم. قطعاً تیم خاتم اردکان در نیم‌فصل ورودی و خروجی‌های خواهد داشت.

طلوع کیان در پایان گفت: از مسئولان و مدیران باشگاه خاتم اردکان تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. مطمئن باشند که من با تمام توان تلاش خود را خواهم کرد تا جواب اعتماد آنها را بدهم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد