حکمت نیوز 

به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته ششم رقابت های لالیگا جشنواره گل به راه انداخت و توانست مایورکا را با نتیجه 6 بر یک در هم کوبد تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و به خوبی روی دروازه حریف فشار آوردیم. در حمله بسیار خوب ظاهر شدیم. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند آماده تر نشان دادند و این نشان می دهد که تیم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: در رئال بازیکنانی حضور دارند که می توانند بیشتر از یک وظیفه در تیم داشته باشند.کاسیمیرو در کارهای دفاعی بسیار خوب است اما در حمله هم به تیم ما کمک می کند. با حضور او و کاماوینگا و کروس و والورده خط میانی بسیار خوبی داریم. کاسیمیرو می تواند جلوتر هم بازی کند اما او به عنوان هافبک دفاعی بسیار بهتر کار می کند.

آسنسیو در این بازی درخشید و هت ریک کرد. آنچلوتی درباره این بازیکن گفت: آسنسیو توانایی بسیار بالایی دارد و می تواند بهتر از این هم باشد. او در بین خطوط بهتر بازی می کند و باتوجه به توانایی بسیار بالایی که در شوت زنی دارد می تواند آسیب زیادی به حریف وارد کند. او همکاری بسیار خوبی با مهاجمان دارد و اگر آماده باشد کمک زیادی به رئال خواهد کرد.

آنچلوتی درباره پیشرفت بازیکنان رئال زیر نظر او گفت: نهایت تلاش و تجربه خود را به کار می گیرم تا به بازیکنان کمک کنم. تیم به سرعت در حال یادگیری است و کیفیت بسیار بالایی دارد. تجربه بسیار مهم است. آنچه که من را خیلی خوشحال می کند این است که بازیکنان نیمکت نشینی که کمتر بازی کرده اند بسیار آماده هستند.آینده رئال با این بازیکنان در امان است.

برچسب ها :کارلو آنچلوتی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد