حکمت نیوز 

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که روز پنج شنبه هفته گذشته بصورت سرزده به بازار امین حضور تهران رفته و پای گلایه ها و مشکلات فروشندگان و خریداران نشسته بود، امروز مسائل و مشکلات آنها را با تولید کنندگان اصلی این بازار مطرح و از ایشان خواست برای حل آنها چاره اندیشی کنند.

وی در این جلسه که مدیران عامل ۱۵ تولیدکننده اصلی بازار لوازم خانگی و تعدادی از مدیران صنفی و دولتی حضور داشتند، اظهار داشت: حمایت از بخش تولید با هدف منتفع شدن مردم صورت می گیرد بنابراین تولید کنندگان باید افزایش کیفیت و کاهش قیمت را به صورت توامان مدنظر قرار دهند.

معاون اول رئیس جمهور از مدیران عامل شرکت های تولید کننده لوازم خانگی خواست نیازها، انتظارات و مطالبات خود از دولت را احصاء و ارائه کنند تا دولت بتواند حمایت های لازم از این صنعت را در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد تقویت تولید این محصولات و در عین حال کاهش قیمت، بهبود کیفیت و به تبع آن رضایتمندی مردم باشیم.

وی افزود: خواسته دولت این است که شرکت های تولید کننده لوازم خانگی بتوانند ضمن توجه ویژه به اهمیت صادرات، در سطح منطقه سرآمد باشند و برندهای ایرانی ظرف مدت چند سال، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بازار کشورهای همسایه را نیز در اختیار بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد