حکمت نیوز 

محمدصادق معتمدیان شب چهارشنبه در برنامه اولدوز شبکه استانی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی دولت سیزدهم جهت رشد اقتصادی ۸ درصدی در سطح ملی برای سال آینده، افزود: با توجه به وظایف تعریف شده بر اساس ظرفیت استان‌ها، در آذربایجان غربی جهت رسیدن به رشد اقتصادی ۷.۳ درصدی در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی با یادآوری تکالیف تعیین شده در حوزه‌های سرمایه گذاری و بهره وری برای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: بسترسازی لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی با توجه به ظرفیت‌های مرزی استان ضروری است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر جذب سرمایه گذاری بخش‌های دولتی چون ایمیدرو و شستا و نهادهای حاکمیتی، تصریح کرد: با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان می‌توانیم شاهد جلب نظر سرمایه گذاران باشیم.

پیش بینی جذب ۴۰ هزار میلیاردی برای تحقق اقتصادی آذربایجان غربی

معتمدیان در ادامه از پیش بینی جذب ۴۰ هزار میلیاردی برای تحقق رشد اقتصادی ۷.۳ در استان خبر داده و افزود: شورای توسعه خدمات سرمایه گذاری استان، تکالیف دستگاه‌های دولتی را برای افزایش مطالعات منطقه‌ای جهت معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی برای معرفی به سرمایه گذاران تعیین کرده است.

وی تمرکز برای ارائه خدمات و مانع زدایی در مسیر جذب سرمایه گذاری را نیز ضروری دانسته و یادآور شد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و همچنین شهرک‌های صنعتی و منابع طبیعی استان، ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه گذار می‌باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد