حکمت نیوز 

از هفته گذشته، در روزنامه «جام‌جم»، برخلاف رویه مرسوم این رسانه که ارگان صداوسیماست، به بهانه اجرای نمایش «مخاطب» در تماشاخانه ایرانشهر، سه مطلب که ادبیاتی هتاکانه، زشت و سراسر از تهمت به هنرمندان دارد، بدون درج نام نویسنده منتشر شده است.

به نقل از صبح تهران، به کار بردن واژگان، صفت‌ها و تعبیراتی که تهمت‌هایی سنگین و زشت به کارگردان (جابر رمضانی) و بازیگران (لیلی رشیدی و نگار جواهریان) نمایش «مخاطب» وارد کرده است، تاکنون در روزنامه «جام‌جم» سابقه نداشته است که نشان از نفوذ به ارگان رسمی صداوسیماست؛ رسانه ملی کشور که همین بازیگران و هنرمندان، در تولیدات آن نقش دارند.

پشت پرده این حملات، علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده است که کم‌تر از سه ماه پیش، به شورای سردبیری روزنامه «جام‌جم» پیوسته. او که به مدت ۶ سال سردبیر سایت ایران تئاتر بود و این رسانه تخصصی را به یک سایت خنثی و بی‌‌مخاطب تبدیل کرد، امسال پس از آن‌که قرارداد او به دلیل ضعف در مدیریت، ایجاد تفرقه بین اهالی تئاتر و … تمدید نشد، با بهره‌گیری از امکانات روزنامه «جام‌جم»، دست به تسویه حساب شخصی با اداره‌کل هنرهای نمایشی و اهالی تئاتر کشور زده است.

این حمله به هنرمندان تئاتر کشور در حالی است که همه قوانین و مصوبات و آیین‌نامه‌ها، در صدور پروانه اجرای نمایش «مخاطب» رعایت شده است. برای نمونه، این نمایش سه بار بازبینی و اصلاح شده است که نشان‌‌دهنده حساسیت فوق العاده زیاد شورای ارزشیابی و نظارت است که شامل همه آثار اجرایی می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد