حکمت نیوز 

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در آیین افتتاح خط تولید واکسن و محصولات بیولوژیک و پپتیدی شرکت بیوسان فارمد گروه دارویی برکت، افزود: از تمام کسانی که برای پیشرفت و تعالی کشور و خدمت به مردم زحمت می‌کشند، تقدیر دارم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نقش بسزای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولید علم و قدرت و ایجاد توانمندی برای کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آن است که تلاش می‌کند در راستای توانمندسازی همه‌جانبه حرکت کند؛ ما مشاهده می‌کنیم حتی در مواردی که ستاد به فعالیت اقتصادی رو آورده این فعالیت را با محوریت توانمندسازی و محرومیت‌زدایی انجام داده است.

رئیس عدلیه افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فعالیت‌ها و پیشبرد امور خود تلاش داشته تا اعتماد را در میان جوانان نخبه و دانشمندان و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش و ارتقا دهد و این موضوع نکته بسیار حائز اهمیتی است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای توجه به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی، آینده نگری و توجه به نیازهای ضروری جامعه و اولویت‌های کشور را از دیگر شاخص‌ها و ویژگی‌های کاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام دانست.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از آینده نگری‌های صورت گرفته توسط ستاد اجرایی فرمان امام که در حال حاضر نتایج ملموس آن را مشاهده می‌کنیم فعالیت‌ها و دستاوردهای ستاد در حوزه طب و داروسازی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد