حکمت نیوز 

به گزارش حکمت نیوز ، الهویردی دهقانی  درباره رویکرد دولت سیزدهم در بخش دیپلماسی اقتصادی گفت: دولت سیزدهم از ابتدای استقرار خود قول‌هایی داده است و امسال زمان تحقق این شعارهاست و مردم منتظر تاثیر عملکرد دولت در جامعه و اقتصاد هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس که در روزهای گذشته به بهانه ضیافت افطار برگزار شد، افزود: درحوزه‌های انرژی، اشتغال، معیشت مردم، تولید و برنامه ریزی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ کالاها، مباحث مهمی در این نشست انجام شد. البته دولت برنامه‌های عملیاتی بر رفع این مشکلات دارد و بارها اعلام کرده است که سیاست‌های اقتصادی خودش را به برجام گره نزده که این رویکرد ستودنی است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بدون توجه به مذاکرات به خوبی کشور را اداره می‌کند، تاکید کرد: تاکنون دولت در این زمینه موفق بوده و امیدواریم در بخش‌هایی که تفکرات دولت قبلی همچنان ماندگار است، این بخش‌ها با دولت هماهنگ شوند یا اینکه تغییرات لازم در مدیریت آنها انجام شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس درباره راهکارهایی که سبب تقویت دولت در بخش‌های مهم اقتصادی و معیشتی کشور می‌شود، گفت: یکی از بخش‌های مهم برای کشور و مردم اقتصاد است که در این بخش با تقویت پول ملی، کوچک شدن دولت، توجه به بخش خصوصی و راهبر شدن دولت در عرصه‌های مختلف، می‌توان به نحوی عمل کرد که مردم را در تولید مشارکت داده و سیاستگذاری درست و حمایت‌های لازم در این باره انجام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد