حکمت نیوز 

به گزارش حکمت نیوز ، مراسم نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، تنی چند از معاونین سازمان، دکتر خسرو رفیعی، پیشکسوت و رییس انجمن روابط عمومی ایران، اکبر نصرالهی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه، سید قاسم بی‌نیاز، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و جمعی از مسئولان و تلاشگران روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای کشور دوشنبه ۲ خردادماه در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد.

 محمد اسلامی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک و گرامیداشت هفته روابط عمومی با بیان اینکه کار روابط عمومی بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت: فعالیت‌های روابط عمومی باید کاملاً حرفه‌ای و مبتنی بر صداقت و واقعیت باشد. امروز شما عزیزان این جمع وظیفه بسیار مهمی در روشنگری و بیان حقایق صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بر دوش دارید. انشاءالله با تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر اهداف کلان ارتباطی و رسانه‌ای سازمان گام بردارید.

معاون رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی خطاب به معاونین سازمان، مدیران و مسئولان روابط عمومی صنعت هسته‌ای گفت: موضوع مهمی که باید در این رویداد مطرح شود توجه ماهوی به فعالیت‌های روابط عمومی در سازمان انرژی اتمی است که کار شما مسئولین روابط عمومی در صنعت هسته‌ای در این روزها با جهاد کبیر گره‌ خورده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد