حکمت نیوز 

سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری بعد از بازگشت از سفر به آمریکا گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود، اما صدای ملت ایران صدای رفع همه تحریم‌ها، صدای مظلومیت شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی و دوری از ظلم و نگاه دو گانه به انسان‌ها است و من معتقدم دشمنان به خواست خود نرسیدند.

وی با اشاره به راهپیمایی امروز مردم در سراسر کشور گفت: حضور پرشور مردم و عظمت و اقتداری که امروز مردم با حضور خود آفریدند نقشه‌های دشمنان را شکست داد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به دیدارهای خود در نیویورک گفت: در نشست عمومی سازمان ملل فرصتی بود تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم، در این دیدارها اجتناب از یک جانبه‌گرایی، اجتناب از استانداردهای دوگانه، در موضوع تروریسم، حقوق بشر و موضوع هسته‌ای مورد تاکید قرار دادیم و به نگاه‌های دو گانه ای که در غرب وجود دارد اعتراض کردیم.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به رغبت کشورهای مختلف برای همکاری با ایران، افزود: تمایل برای گسترش همکاری سیاسی و اقتصادی با ایران در سطح منطقه و جهان وجود دارد و امروز همگان برجایگاه ایران برای حل مشکلات منطقه و جهان تاکید دارند.

وی تاکید کرد: زمینه کار و تلاش برای مسئولین بسیار فراهم است و امروز رغبت و زمینه کار تجاری با ایران بسیار بالاست.

رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار خود با دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: در دیدار با آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل بر اهمیت جایگاه این سازمان در نقش دادن به ملت‌ها برای حل مسائل خود و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور داخلی آنها تاکید کردم و گفتم سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان قدرت‌ها.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد