حکمت نیوز 

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش که امروز در مراسم جشن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در ساختمان شهید دادمان سخن می‌گفت، تصریح کرد: برای طرح نظام مسائل وزارتخانه، ارائه راه حل و اجرای راه حل‌ها آماده دریافت پیشنهادها و خلاقیت‌ها و ابتکارات بانوان شاغل در حوزه راه و شهرسازی هستیم و هر کارمندی را مشاور خود می دانم.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: این وزارتخانه یکی از محرک‌های تولید و پیشران پیشرفت می‌تواند باشد و هر چه از روش‌های فناورانه تر و مردم پایه تر بیشتر استفاده کند می‌تواند خدمات با کیفیت ارائه کند.

بذرپاش با تأکید بر اینکه برای داشتم سازمانی سرزنده و سرزنده‌تر از قبل لازم است بانوان یاری گر وزارتخانه باشند، بیان داشت: وزارتخانه هر چه پویا تر، سزنده تر، بلندپروازنه تر و با نشاط تر از گذشته باشد در ارائه خدمات موفق خواهد بود و برای رسیدن به پویایی بیشتر با یکدیگر عهد ببندیم.

وی در ادامه تأکید کرد: شناسنامه ملت ایران داشتن الگویی حسنه برای زن مسلمان است و این جلوه مقدسی است که بانوان ایرانی را با این خصلت می‌شناسیم.

وزیر راه و شهرسازی اذعان کرد: در کنار وظایف مادری، وظایف همسری و نگهداری و حفاظت از کانون خانواده نتوانستیم متناسب با اهمیت این وظایف جلوه زیباتری و بهتری از بانوی ایرانی را معرفی کنیم و در این زمینه زبان ما قاصر بوده و نتوانستیم آنچه که را که در خور است در این خصوص بیان کنیم.

بذرپاش در مراسم جشن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور بانوان ستاد وزارت راه و شهرسازی و مشاوران امور بانوان سازمان و شرکت‌های تابعه برگزار شده بود، تصریح کرد: لازم است از ابتکارات همکاران خانم در حل مشکلات وزارتخانه استفاده شود و از دریافت پیشنهادها در اصلاح ساختاری وزارت راه و شهرسازی استقبال می‌کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد