حکمت نیوز 

مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا امروز سه شنبه پیگیری شد که در یکی از دیدارهای گروه B تیم ایران برابر ویتنام به برتری ۳ بر یک رسید و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شد.

صمد مرفاوی پس از این دیدار گفت: با توجه به اینکه ویتنام قطر و استرالیا را شکست داده بود، بازی سختی برای ما بود. ویتنام تیم منسجم و تاکتیکی‌ای است اما با توجه به شرایط تیم خودمان، نیاز به کسب 3 امتیاز و بردن این بازی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ادامه داد: با انسجام تیمی و حفظ تمرکز در دفاع و حمله، کارمان را انجام دادیم. بازیکنان هم مسائل درخواست شده را به خوبی در زمین پیاده کردند و توانستیم به برتری برسیم.

وی درخصوص تفاوت‌های ذهنی و تاکتیکی تیم ایران در بازی با ویتنام به نسبت دیدار با استرالیا، گفت: در این بازی شرایط خیلی سختی داشتیم و حتی اگر مساوی هم می‌کردیم، باید با جام خداحافظی می‌کردیم. کاملاً می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و ویتنام چه برنامه تاکتیکی‌ای دارد.

وی ادامه داد: تقریبا سیستم و تاکتیک خود را با توجه به شرایط بازی ویتنام تغییر دادیم. کاملا بر جریان بازی مسلط بودیم. از لحاظ مهارت‌های فردی هم بهتر بودیم.

صمد مرفاوی در ادامه گفت: وظیفه ما این است که برای دیدارهای آینده بیشتر تمرین کنیم چرا که کار و حریفان سخت تری در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم در دیدار بعدی هم به پیروزی برسیم. برای رسیدن به این مهم باید سخت کار کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد