حکمت نیوز 

صبح امروز سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه که در محل این ستاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امنیت نسبی خوبی در سوریه برقرار شده است و طی آن ارتش سوریه موفق به مهار ناامنی‌ها گردیده و امیدوارم به زودی مرحله بازسازی سوریه آغاز شود.

وی افزود: در این جلسه با رئیس ستاد ارتش جمهوری سوریه درباره آموزش در سطوح مختلف، انتقال تجارب و نیز بازسازی ارتش این کشور در بعد از جنگ گفتگو کردیم.

سرلشکر باقری ادامه داد: البته این روند ادامه خواهد داشت، چرا که ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد و در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونیستی خواهیم ایستاد.

وی در خصوص دستاوردهای سفر به عمان هم بیان داشت: سفری دو روزه به عمان داشتم که در این سفر با مقامات سیاسی و نظامی آن کشور دیدار و گفت و گوهایی در مورد امنیت منطقه دریای عمان، شمال و غرب اقیانوس هند و نیز توسعه همکاری‌های نظامی بین دو کشور در ابعاد گوناگون مانند مقابله با قاچاق مواد مخدر و دزدی دریایی با هدف صلح و آرامش منطقه انجام شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این همکاری در جهت سیاست توسعه همکاری‌ها و تقویت روابط با همسایگان است؛ موضوعی که دولت جمهوری اسلامی ایران هم آن را دنبال می‌کند و ما هم در نیروهای مسلح از چنین سیاستی پیروی می‌کنیم. لذا مذاکرات مثمر ثمری را با کشور عمان انجام دادیم.

رئیس ستاد کل ارتش سوریه: می‌توانیم با همکاری ایران پایان دادن به سلطه کشورهای امپریالیستی را تسریع ببخشیم

سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح با سرلشکر پاسدار محمد باقری دیدار داشت، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که در جمهوری اسلامی ایران بویژه در میان برادران خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد