حکمت نیوز 

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف که در حوزه جوانی جوانی جمعیت نقش دارند، اظهار داشت: کارهای زیادی در حوزه جمعیت انجام شده ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید به جد این مساله مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید کارها در حوزه جوانی جمعیت تسریع و تسهیل شود، افزود: آمادگی داریم نشست‌های این‌چنینی را هر ماه برگزار کنیم.

منصوری گفت: مصوبات ما در زمینه جوانی جمعیت دو دسته است یا نیاز به اعتبار دارد یا ندارد مثبت مصوبات ساماندهی و آئین نامه اعتبار نیاز ندارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مصوبات خوبی در حوزه جوانی جمعیت داشته‌ایم اما گاهی در عمل مشکلاتی وجود داشته است که باید رفع شود.

وی بیان داشت: صدا و سیما نقش مهمی در موضوع افزایش جمعیت دارد و نیاز به انجام اقدامات بیشتر در حوزه فرهنگ سازی از طریق تولید فیلم و سریال است. همچنین گسترش فعالیت استانداران حائز اهمیت است و ستاد استانداری‌ها باید بیشتر فعال شود.

منصوری گفت: توسعه خوابگاه‌های متاهلی و رفع نواقص پوشش بیمه‌ای درمان ناباروری مورد توجه قرار دارد و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد