حکمت نیوز 

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: اکنون دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته است. امیدوارم با هماهنگی، همدلی و صمیمیت بتوانیم قدردان اعتماد مردم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی و مردمی و حرکت در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

متن پیام منتخب قم در مجلس دوازدهم به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ» خداوند منان و قادر متعال را شاکرم که باز هم مانند همیشه، پرتو الطاف کریمانه خویش را بر سر مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی گسترانید، تا یکبار دیگر، با درکی عمیق و بصیرتی نافذ، و لبیکی مومنانه به ندای رهبر عظیم الشأن و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، با مشارکت پر شکوه خویش در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای عظیم بیافرینند و تلاش چند ساله استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان را، در مأیوس ساختن مردم از دخالت در تعیین سرنوشت خویش، مهر ابطالی برجسته زنند.

به سهم خویش و به عنوان منتخب و خادم کوچک مردم شریف و ولایتمدار استان قم در خانه ملت، از نقش برجسته حضرات مراجع عظام تقلید، «متع الله الاسلام والمسلمین بطول بقاء وجودهم الشریف»، مردم غیور، انقلابی و با شور و شعور استان قم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. تلاش شبانه روزی، مستمر و مخلصانه کلیه مسئولین، فعالان و دست اندرکاران خدوم برگزاری انتخابات، اعم از: اجرایی، نظارتی و امنیتی، نظامی و انتظامی عزیزان سپاه و بسیج را ارج می‌نهم.

از رسانه ملی، صدا و سیمای استان قم و همه اصحاب رسانه که از ماه‌ها پیش با اطلاع رسانی، برنامه‌های بصیرتی و تقابل با هجمه های تخریبی و شیطانی غولهای رسانه‌ای دشمن، شور انتخاباتی و زمینه شناخت مردم عزیز از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را فراهم ساختند، با همه وجود سپاسگزارم. از همه نامزدها و داوطلبان عزیز و ارجمندی که با حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی نقش بسیار مهمی را در مشارکت حداکثری رقم زدند کمال تشکر را دارم.

برای برادران عزیزم جناب آقای دکتر رئیسی و جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روانبخش نمایندگان محترم منتخب مردم نجیب و ارزش مدار حریم أهل البیت علیهم السلام و مجاورین کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ضمن تبریک کسب اعتماد موکلین معزز و راهیابی به عرصه ای دیگر از خدمتگزاری، آرزوی توفیق روز افزون دارم.

اکنون دیگر رقابت های انتخاباتی پایان یافته و این بنده ناچیز خدا، خود را خادم همه ملت عزیز می‌دانم و امیدوارم که با هماهنگی، همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، دست در دست هم بتوانیم قدردان اعتماد این مردم شریف بوده و در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی و مردمی در حل مشکلات کشوری و استانی، تبعیت از اوامر و منویات امامین انقلاب، حرکت در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و استمرار راه نورانی شهیدان گرانقدرمان رسالت خطیر و وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد