حکمت نیوز 

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه اولین سالروز عملیات طوفان الاقصیی (۷ اکتبر / ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲) حماس در گفت وگو با ویژه برنامه «طوفان مقاومت» شبکه خبری العالم افزود: نیروهنای مسلح ایران در سالهای گذشته خود را برای مقابله با انواع تهدیدات آماده کرده‌اند.

تنگسیری ادامه به تنگه هزمز اشاره کرد وگفت: تنگه هرمز تنگه‌ای بسیار مهم و راهبردی است که در جنوب ایران قرار دارد و متعلق به ایران و کشورهای همسایه است. فعالیت‌های هفته دفاع مقدس امسال با رژه‌ای که مشاهده کردید آغاز شد و در آن ۵۸۳ فروند شناور شامل ناوهای موشک انداز، ناوهای پشتیبانی و ناوهای متعلق به نیروهای بسیج در کنار هواپیماهای جنگی و ترابری و بالگرد شرکت داشتند.

وی افزود: پس از ۴۴ سال حق داریم افتخار کنیم که دستگاه‌ها و تجهیزاتی که دیدید و می‌بینید تولید ما در دوران تحریم کامل اقتصادی است. در این میان امسال سال خاصی است زیرا از یک سو شاهد جنایاتی هستیم که صهیونیست‌ها در غزه یعنی فلسطین قهرمان انجام می‌دهند و از سوی دیگر شاهد جنایات صهیونیست‌ها در لبنان هستیم که البته از سوی جامعه جهانی محکوم شده است لذا امسال رنگ و بوی خاصی دارد.

تنگسیری تصریح کرد: رژه روز یکشنبه ۲۲ سپتامبر، دو پیام روشن یکی برای دشمنان و دیگری برای دوستان داشت. پیام به دوستان آن است که شما به خوبی می‌دانید که ایران اسلامی همچنان تحت انواع تحریم‌های اقتصادی قرار دارد اما هرگز در برابر قلدرمآبی آمریکا سر فرود نیاوردیم.

وی گفت: از سوی دیگر ما همچنان تحت تحریم‌های اقتصادی هستیم اما در دوران تحریم اقتصادی این قابلیت‌ها را ایجاد کردیم و این البته یک پیام است و به این معناست که می‌توانیم روی پای خود بایستیم و آنچه را که نیاز داریم در داخل تولید کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این پیامی است به دوستان و این واقعیت را روشن می‌کند که بدون نیاز به آمریکا و صهیونیست‌ها می‌توانید روی پای خود بایستید، بنابراین مسلمانان هر آنچه را که نیاز دارند، دارا می‌باشند و در هیچ زمینه‌ای کمبودی ندارند. ما پیام صلحی نیز به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای دوست داریم، چه کشورهای موجود در منطقه و چه کشورهای خارج از آنکه هر از گاهی هیئت‌هایی از آنان به ایران می آیند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد