حکمت نیوز 

محمدمهدی تندگویان   در خصوص مطالبه معاونت جوانان از مجلس یازدهم گفت: اجرای قانون تسهیل ازدواج یکی از مطالبات اصلی ما از مجلس یازدهم است به همین منظور نیز از نمایندگان درخواست می‌کنیم تا با اصلاح قانون مذکور یا در مفاد آن تجدیدنظر کنند یا قانون جدیدی در زمینه ازدواج جوانان تصویب کنند.

معاون ساماندهی نوجوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مجلس فعلی می‌تواند موضوع تفکیک معاونت جوانان را بررسی کند، افزود: یکی از موارد مدنظر ما بحث تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش بود که متاسفانه علارغم پیگیری‌های فراوان این اتفاق نیفتاد. معاونت جوانان نیز در همین خصوص ۲۰ بار به مجلس لایحه داد که سه بار آن به صورت طرح بود اما به نتیجه‌ای نرسید.

تندگویان اظهار داشت: موضوع دیگر حذف فراکسیون جوانان مجلس و تبدیل آن به فراکسیون خانواده بود که اقدام بسیار عجیبی بود. ما نیز اعتراض و مخالفت خود را به مجلس اعلام کردیم و حتی مجمع ملی جوانان نیز در این خصوص به مجلس یازدهم اعتراض کرد اما متأسفانه پاسخ خاصی دریافت نکردیم.

وی در پاسخ به این سوال که اخیراً اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس عملکرد این معاونت را ضعیف استنباط کرده‌اند، گفت: معاونت جوانان چندین جلسه با نمایندگان مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون فرهنگی داشت که پاسخ‌های ما قانع کننده بود و چنین برداشتی وجود نداشته است. مدتی پیش نیز در جلسه‌ای با فراکسیون زنان، جلساتی را در خصوص بررسی عملکرد معاونت جوانان داشتیم و نتیجه آن نیز مطلوب بود.

معاون ساماندهی نوجوانان در پایان تصریح کرد: از نمایندگان می‌خواهیم به صورت جدی به وضعیت جوانان، اشتغال، مسکن و به طورکلی تسهیل ازدواج جوانان رسیدگی کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد