حکمت نیوز 

به گزارش حکمت نیوز، سید صولت مرتضوی دوشنبه شب در گفت‌وگویی، در توضیح کارنامه دولت سیزدهم افزود: دولت سیزدهم، دولت تحولی است و سند تحولی دولت تدوین و به عنوان سند راهبردی در دستور کار قرار گرفته است.  

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: یکی از اولویت‌های دولت حضور میان مردم و رفع دغدغه معیشت آنها است که در این یکسال موفقیت‌های کسب کرد که اقدامات کارشناسانه و مجاهدانه در اصلاح ساختار اقتصادی کشور نمونه‌ای از آن است.

مرتضوی ادامه داد: دولت در حوزه سلامت هم خدمات فراوانی انجام داد. در ابتدای فعالیت دولت تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و تعداد بستری و مرگ میر افزایش داشت که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و در تماس با همتای چینی واکسن کرونا وارد و هم در داخل تولید شد.

وی تاکید کرد: دولت از همان ابتدای شروع به فعالیت با کارنامه و برنامه‌دار بود و اساس تفکر این دولت اعتلای انقلاب اسلامی و اتکا به مردم و حل مشکلات جامعه با همکاری مردم است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: توفیق‌های خوبی این دولت داشته که نمونه‌ آن مدیریت منابع، مدیریت حامل‌های انرژی، در حوزه دیپلماسی و توسعه روابط در چارچوب عزت ایران اسلامی، مانع‌زدایی در کسب و کار و سفرهای استانی است.

مرتضوی درباره اجرای مصوبات سفرهای رییس جمهور به ۳۱ استان گفت: میانگین هر سفر حدود ۹ روز بود و رییس جمهور به تمام استان سفر کرد و با تمام ظرفیت کارشناسی وارد میدان شد و برای اجرای سفرها برنامه‌ریزی‌های مختلف داشته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد