حکمت نیوز 

به گزارش ایرنا، حمید سجادی در مراسم رونمایی از سردیس المپین‌های افتخارآفرین ورزش کشور در خصوص شرایط نامناسب فوتبال کشور، اظهار داشت: اوضاع درست می‌شود و دوستان در حال ساماندهی هستند.

وی در رابطه با مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان ورزشی افزود: مراسم امروز ارزشمند، تاریخی و ارزشی است. این مراسم برای تاریخ‌سازی و هویت‌سازی ورزش کشور لازم است. بخشی از پیام این است که ورزشکاران تا زمانی که مدال می‌گیرند عزیز نیستند و بعد از دوران ورزش هم ارزشمند هستند.

وزیر ورزش و جوانان د ر خصوص برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال تصریح کرد: برکناری؟ مگر فدراسیون اعلام رسمی کرده؟ این موضوع باید به صورت رسمی به ما گزارش شود.

سجادی در رابطه با توصیه وزارت ورزش گفت: توصیه زیاد است اما به دیدگاه و نظر فنی فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم. ما نقش حمایتی نسبت به تصمیمات فدراسیون داریم. دولت و کشور در خدمت تمام فدراسیون و فوتبال هستند. مسابقات مهمی پیش‌رو  است و جام جهانی برای ما بسیار مهم است و از تصمیماتی که می‌گیرند نهایت حمایت را داریم.

وی در رابطه با جلسه با بازیکنان تیم ملی خاطرنشان کرد : در قطر حدود پنج ساعت با اعضای تیم جلسه مهم داشتم. هم با کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم. برای ماموریت مهم رفته بودم تا شرایط تیم را از نزدیک بررسی کنیم. آن سفر برای من ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با دیدار دو بازیکن تیم ملی با معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: من این را نشنیدم و فقط از فضای مجازی خواندم.

وی در مورد  انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: اجازه دهید من در مسائل فنی ورود نکنم.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای انتخاب علی دایی وجود دارد یا خیر،‌گفت:‌ به این مسائل ورود نمی‌کنم. اجازه دهید ما کار مدیریتی خودمان را انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد شایعه دخالت وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نقش حمایتی داریم و صلاح نیست و من اصلا توصیه نمی‌کنم.

سجادی در رابطه با بحث استعفایش گفت: این مساله خنده، جوک و شوخی است.

وی در رابطه با جنجال علیرضا دبیر در مجمع فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: مشکلی با دبیر نبود. مدیریت همین است. سوتفاهمی بود که رفع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد